Tuzemský servis je realizovaný v systému door to door do 5 pracovních dnů. Zajišťujeme svoz zboží a hradíme veškeré náklady spojené s dopravou.
Náhradní díly máme vždy skladem! Jako jedna z mála firem nabízíme přímý přístup k náhradním dílům jako jsou: duše, pneumatiky, tlumič atd. na místě! Díky tomu máte jistotu, že opravu provedeme opravdu rychle.
Navíc zásilku dílů realizujeme přímo z našeho skladu. Všechny náhradní díly jsou dodávány během 48 hodin od objednání, často i dříve.
Poruchu můžete nahlásit ve formuláři níže.
Hlášení poruch - techlifeczech.cz
S plnou péčí o bezpečnost svých zákazníků, firma Group PZ hlásí možnosti výskytu poruchy v modelech X7 a X7S. I přes starost o každý detail a nejvyšší kontrolu, se na trh dostaly kusy, ve kterých se může vyskytnout práskání svaru tyče řidítek. Tato závada se objevila pouze u několika kusů a okamžitě jsme se rozhodli o stažení a výměně tohoto dílu ve všech koloběžkách, které mají konstrukci tyče, jak je uvedeno na fotkách níže. Může se jednat pouze o vodorovné prasknutí na hraně závitu a tyč přesto drží ještě několikacentimetrový závit.
Prosíme naše zákazníky o zachování klidu, protože kvůli vzniklé vadě nevzniká ohrožení života nebo zdraví uživatelů. Pouze dlouhodobé používání způsobí zhoršení vady a může vést k celkovému opotřebení materiálu.
INFORMACE PRO UŽIVATELE X7 A X7S – DIAGNÓZA ZAŘÍZENÍ
- Koloběžka Techlife model X7, X7S byla zavedená na trh ve dvou verzích. Na níže uvedeném foto (foto číslo 1) je verze, ve které se vada nevyskytuje, a s ohledem na konstrukci stroje, není možné, aby se vyskytla. V tomto případě není nutný kontakt se servisem.
- Na níže uvedeném foto (foto číslo 2 a 3) je verze, ve které existuje možnost výskytu vady. Tato verze se prodávala od června 2020. Od poloviny měsíce září 2020 již dodáváme koloběžky s vyměněnou tyčí.
V každém případě, pokud vlastníte takový model, doporučujeme odšroubovat imbusovým klíčem dva červíky nacházející se na červené obruči, odšroubujte červenou obruč a ověřte v jakém stavu je část uchycení tyče, která se pod obručí nachází. V případě zjištění jakýchkoliv poškození se nedoporučuje používat koloběžku a kontaktovat servis. V případě, že poškození není, urgentní výměna není nutná, zařízení lze nahlásit na servis v libovolné době.
*Dáváme přednost případům s viditelným prasknutím svaru. V dalším pořadí se budou řešit koloběžky bez poškození.
SERVISNÍ POSTUP – ZPŮSOB OPRAVY
Majitel koloběžky hlásí nutnost záruční opravy pomoci formuláře „Hlášení poruch“, který se nachází na adrese: https://www.techlifeczech.cz/Servis-a7_0.htm
Po obdržení hlášení bude zařízení bezplatně stažené do servisu, následně bude vadný prvek řídítek vyměněn za bezvadný, a koloběžka bude odeslaná na majitelem určenou adresu.
Za všechny potíže vyplývající z této situace se omlouváme. Děláme vše, co je možné, abychom udrželi vaši spokojenost a vyřešili problém co nejrychleji a pro Vás co nejméně náročným způsobem.
~Tým TECHLIFE
Je také možnost samostatné výměny vadného prvku uživatelem. V případě zájmu o takové řešení posíláme veškeré potřebné díly a návody a k tomu dáreček zvolený uživatelem: brašnu, sadu jedné pneumatiky a duše nebo držák na mobil.
S plnou péči o bezpečnost svých zákazníků, firma Group PZ hlásí možnosti výskytu poruchy v modelech X9. Přes starost o každý detail a nejvyšší kontrolu, na trh se dostaly kusy, ve kterých se může vyskytnout práskání prvku spojujícího přední kolo s deckem. Tato závada se objevila pouze v jednom kuse a okamžitě jsme se rozhodli o stažení a výměně tohoto dílu ve všech koloběžkách, které mají konstrukci, jak je uvedeno na fotkách níže.
INFORMACE PRO UŽIVATELE X9 – DIAGNOZA ZAŘÍZENÍ
Koloběžka Techlife model X9 byla zavedená na trh ve dvou verzích. Dřívější se lišily konstrukcí prvku spojujícího přední kolo s rámem koloběžky.
Tento prvek se nachází v místě označeném na fotce níže. Pro ověření jestli koloběžka je vybavená vadným prvkem je potřeba podívat se zespoda a porovnat prvek s prvkem uvedeným na foto níže.
Nalevo najdeme prvek, ve kterém se vada nevyskytuje, a z ohledu na konstrukce stroje, není možné, aby se vyskytla. V tomto případě není nutný kontakt se servisem.
Napravo se nachází prvek, ve kterém existuje možnost výskytu závady. V případě zjištění takové konstrukce prvku, doporučuje se vyměnit vadný prvek koloběžky.
Majitel koloběžky hlásí nutnost záruční opravy pomoci formuláře „Hlášení poruch“, který se nachází na adrese: https://www.techlifeczech.cz/Servis-a7_0.htm
Po obdržení hlášení servis stáhne koloběžku nebo pošle správný prvek spolu s návodem na výměnu.
Za všechny potíže vyplývající z této situace se omlouváme. Děláme vše, co je možné, abychom udrželi vaši spokojenost a vyřešili problém co nejrychleji a pro Vás co nejméně náročným způsobem.
~Tým TECHLIFE