Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
28.03.2022 Novinky
Účast na veletrhu Forbikes v Praze
Minulý víkend (25-27. 3.) v Praze, jsme se zúčastnili jedinečného eventu, který zná téměř každý, kdo miluje dvoukolové mašiny - Forbikes! číst celé
26.02.2022 Novinky
Proč si pořídit elektrickou koloběžku už na přelomu února/března?
Spoustu lidí si minulou sezónu (Léto 2021) pořizovalo koloběžky “na poslední chvíli” a často se stalo, že si na tom vylámali zuby. číst celé
01.02.2022 Novinky
Bezplatná prohlídka vaší koloběžky
Svěřte nám vašeho dvoukolového miláčka do naší péče! číst celé
Zobrazit všechny články

Tuzemský servis je realizovaný v systému door to door do 5 pracovních dnů. Zajišťujeme svoz zboží a hradíme veškeré náklady spojené s dopravou.

Náhradní díly máme vždy skladem! Jako jedna z mála firem nabízíme přímý přístup k náhradním dílům jako jsou: duše, pneumatiky, tlumič atd. na místě! Díky tomu máte jistotu, že opravu provedeme opravdu rychle.

Navíc zásilku dílů realizujeme přímo z našeho skladu. Všechny náhradní díly jsou dodávány během 48 hodin od objednání, často i dříve.

Poruchu můžete nahlásit ve formuláři níže.

 

 

Hlášení poruch - techlifeczech.cz

Produkt *
Datum výskytu poruchy
Kdy by kurýr mohl zařízení od Vás vyzvednout
Druh opravy *
Popis poruchy *
Číslo faktury zakoupeného zboží *
Jméno a příjmení *
mobil *
mailová adresa *
ulice a č.p. *
PSČ a město *
Opište text z obrázku*
TECHLIFE – SERVISNÍ AKCE – MODEL X7 A X7S

S plnou péčí o bezpečnost svých zákazníků, firma Group PZ hlásí možnosti výskytu poruchy v modelech X7 a X7S. I přes starost o každý detail a nejvyšší kontrolu, se na trh dostaly kusy, ve kterých se může vyskytnout práskání svaru tyče řidítek. Tato závada se objevila pouze u několika kusů a okamžitě jsme se rozhodli o stažení a výměně tohoto dílu ve všech koloběžkách, které mají konstrukci tyče, jak je uvedeno na fotkách níže. Může se jednat pouze o vodorovné prasknutí na hraně závitu a tyč přesto drží ještě několikacentimetrový závit.

Prosíme naše zákazníky o zachování klidu, protože kvůli vzniklé vadě nevzniká ohrožení života nebo zdraví uživatelů. Pouze dlouhodobé používání způsobí zhoršení vady a může vést k celkovému opotřebení materiálu.

INFORMACE PRO UŽIVATELE X7 A X7S – DIAGNÓZA ZAŘÍZENÍ

  1. Koloběžka Techlife model X7, X7S byla zavedená na trh ve dvou verzích. Na níže uvedeném foto (foto číslo 1) je verze, ve které se vada nevyskytuje, a s ohledem na konstrukci stroje, není možné, aby se vyskytla. V tomto případě není nutný kontakt se servisem.
  2. Na níže uvedeném foto (foto číslo 2 a 3) je verze, ve které existuje možnost výskytu vady. Tato verze se prodávala od června 2020. Od poloviny měsíce září 2020 již dodáváme koloběžky s vyměněnou tyčí.
    V každém případě, pokud vlastníte takový model, doporučujeme odšroubovat imbusovým klíčem dva červíky nacházející se na červené obruči, odšroubujte červenou obruč a ověřte v jakém stavu je část uchycení tyče, která se pod obručí nachází. V případě zjištění jakýchkoliv poškození se nedoporučuje používat koloběžku a kontaktovat servis. V případě, že poškození není, urgentní výměna není nutná, zařízení lze nahlásit na servis v libovolné době.


*Dáváme přednost případům s viditelným prasknutím svaru. V dalším pořadí se budou řešit koloběžky bez poškození.

 

SERVISNÍ POSTUP – ZPŮSOB OPRAVY

Majitel koloběžky hlásí nutnost záruční opravy pomoci formuláře „Hlášení poruch“, který se nachází na adrese: https://www.techlifeczech.cz/Servis-a7_0.htm

Po obdržení hlášení bude zařízení bezplatně stažené do servisu, následně bude vadný prvek řídítek vyměněn za bezvadný, a koloběžka bude odeslaná na majitelem určenou adresu.

 Za všechny potíže vyplývající z této situace se omlouváme. Děláme vše, co je možné, abychom udrželi vaši spokojenost a vyřešili problém co nejrychleji a pro Vás co nejméně náročným způsobem.

~Tým TECHLIFE

 

Je také možnost samostatné výměny vadného prvku uživatelem. V případě zájmu o takové řešení posíláme veškeré potřebné díly a návody a k tomu dáreček zvolený uživatelem: brašnu, sadu jedné pneumatiky a duše nebo držák na mobil.

TECHLIFE – SERVISNÍ AKCE – MODEL X9

S plnou péči o bezpečnost svých zákazníků, firma Group PZ hlásí možnosti výskytu poruchy v modelech X9. Přes starost o každý detail a nejvyšší kontrolu, na trh se dostaly kusy, ve kterých se může vyskytnout práskání prvku spojujícího přední kolo s deckem. Tato závada se objevila pouze v jednom kuse a okamžitě jsme se rozhodli o stažení a výměně tohoto dílu ve všech koloběžkách, které mají konstrukci, jak je uvedeno na fotkách níže.

INFORMACE PRO UŽIVATELE X9 – DIAGNOZA ZAŘÍZENÍ

Koloběžka Techlife model X9 byla zavedená na trh ve dvou verzích. Dřívější se lišily konstrukcí prvku spojujícího přední kolo s rámem koloběžky.

Tento prvek se nachází v místě označeném na fotce níže. Pro ověření jestli koloběžka je vybavená vadným prvkem je potřeba podívat se zespoda a porovnat prvek s prvkem uvedeným na foto níže.

 

Nalevo najdeme prvek, ve kterém se vada nevyskytuje, a z ohledu na konstrukce stroje, není možné, aby se vyskytla. V tomto případě není nutný kontakt se servisem.

Napravo se nachází prvek, ve kterém existuje možnost výskytu závady. V případě zjištění takové konstrukce prvku, doporučuje se vyměnit vadný prvek koloběžky.

Majitel koloběžky hlásí nutnost záruční opravy pomoci formuláře „Hlášení poruch“, který se nachází na adrese: https://www.techlifeczech.cz/Servis-a7_0.htm

Po obdržení hlášení servis stáhne koloběžku nebo pošle správný prvek spolu s návodem na výměnu.

Za všechny potíže vyplývající z této situace se omlouváme. Děláme vše, co je možné, abychom udrželi vaši spokojenost a vyřešili problém co nejrychleji a pro Vás co nejméně náročným způsobem.

~Tým TECHLIFE

Novinky z našeho blogu

Účast na veletrhu Forbikes v Praze
28.03.2022 Novinky
Účast na veletrhu Forbikes v Praze
Minulý víkend (25-27. 3.) v Praze, jsme se zúčastnili jedinečného eventu, který zná téměř každý, kdo miluje dvoukolové mašiny - Forbikes! číst celé
Proč si pořídit elektrickou koloběžku už na přelomu února/března?
26.02.2022 Novinky
Proč si pořídit elektrickou koloběžku už na přelomu února/března?
Spoustu lidí si minulou sezónu (Léto 2021) pořizovalo koloběžky “na poslední chvíli” a často se stalo, že si na tom vylámali zuby. číst celé
Bezplatná prohlídka vaší koloběžky
01.02.2022 Novinky
Bezplatná prohlídka vaší koloběžky
Svěřte nám vašeho dvoukolového miláčka do naší péče! číst celé
Vánoční sleva na Techlife X5 a X5s
17.12.2021 Novinky
Vánoční sleva na Techlife X5 a X5s
Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady! Cítíte to? Vánoční atmosféra se již pomalu, ale jistě vkrádá do nás všech a myslím, že si všichn... číst celé
Realizace 48h

Zboží odesíláme nejpozději 48 hodin od objednání. Spolupracujeme s přepravní společností TopTrans. Přeprava zdarma při nákupu nad 6000 Kč.

Platební brány a splátky

Pro zrychlenou a bezpečnou platbu využiváme služeb platební brany Comgate.

Kontakty
Techlife Czech
(Po-Pá, 9-17 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz