Hlášení poruch - techlifeczech.cz
Servisní tým s bohatými zkušenostmi
Náš servisní tým má několikaleté a bohaté zkušenosti s opravováním koloběžek různých značek a jiných eletických dopravních prostředků. Kromě kvalifikovaného personálu je základem spolehlivého servisu je bohatá zásoba náhradních dílů. A tu také máme. Plné regály displejů, kabeláže, ramen, ale i motorů nebo brzd. To jsou věci, bez kterých by náš servisní tým nemohl vykonávat svou profesi tak efektivně, jak je tomu dnes.
Záruční servis door-to-door
Jste z opačného konce republiky a nemáte jak se dostavit na ostravskou prodejnu Evozidla.com? Není se čeho bát. Náš záruční servis funguje jednoduše a hlavně vstřícně k zákazníkům. Stačí, když vyplníte servisní hlášení a zabalíte koloběžku. Všechno ostatní už zařídíme my. Objednáme kurýra, opravíme koloběžku a odešleme koloběžku zpět. Pokud jsou splněny podmínky záručních oprav, dopravu i opravu koloběžky hradíme my.
Zapomeňte na 30denní lhůtu oprav
My si na žádné limity nehrajeme. Zapomeňte na 30 dní na opravu koloběžky! Každý stroj se snažíme opravit tak rychle, jak je to jenom možné. My totiž víme, že si chcete svou koloběžku pořádně užít a neztrácet čas čekáním na zákonné lhůty opravy.
Individuální přístup a technická podpora
Jsme rádi, že se mezi našimi zákazníky najdou opraváři a kutilové všeho druhu. A proto s nimi pravidelně probíráme nejrůznější vylepšení svých strojů. Většina z nich si na koloběžky pořídí nové brzdy, brzdové kotouče nebo světla, ale někdy při jejich instalaci narazí a potřebují poradit. Náš servisní tým v takových chvílích neváhá a pomůže se vším, s čím jen na větší vzdálenost může. A pokud to majitel koloběžky nezvládne sám, dokážeme pokaždé najít vhodné řešení.
Ať už se jedná o píchlou duši, utopenou koloběžku nebo nějakou neznámou závadu, je třeba, abyste si důkladně odzkoušeli, co přesně je s vaší koloběžkou v nepořádku. Pokud je toho více, tak si to raději napište.
Na našich stránkách vyplníte servisní hlášení, kde vyplníte vaše kontaktní údaje, typ koloběžky, datum a popis poruchy. Buďte tak konkrétní, jak to jen jde. Samozřejmě, že u defektu není, o čem psát. Ale u jiného typu poruch to pomůže vám i nám.
Spokojenost našich zákazníků je pro nás klíčová. Proto se snažíme všechny opravy řešit nejen profesionálně, ale hlavně tak rychle, jak je to jen možné. Díky tomu se těšíme mezi zákazníky velké oblibě.
Pokud chcete zkontrolovat skutečný stav baterie, tak provádíme testování baterie na profesionálním přístroji Vsett Battery Tester. Po dokončení testu obdržíte kompletní zprávu s popisem stavu baterie.
Více informací zde:
S plnou péčí o bezpečnost svých zákazníků, firma Group PZ hlásí možnosti výskytu poruchy v modelech X7 a X7S. I přes starost o každý detail a nejvyšší kontrolu, se na trh dostaly kusy, ve kterých se může vyskytnout práskání svaru tyče řidítek. Tato závada se objevila pouze u několika kusů a okamžitě jsme se rozhodli o stažení a výměně tohoto dílu ve všech koloběžkách, které mají konstrukci tyče, jak je uvedeno na fotkách níže. Může se jednat pouze o vodorovné prasknutí na hraně závitu a tyč přesto drží ještě několikacentimetrový závit.
Prosíme naše zákazníky o zachování klidu, protože kvůli vzniklé vadě nevzniká ohrožení života nebo zdraví uživatelů. Pouze dlouhodobé používání způsobí zhoršení vady a může vést k celkovému opotřebení materiálu.
INFORMACE PRO UŽIVATELE X7 A X7S – DIAGNÓZA ZAŘÍZENÍ
- Koloběžka Techlife model X7, X7S byla zavedená na trh ve dvou verzích. Na níže uvedeném foto (foto číslo 1) je verze, ve které se vada nevyskytuje, a s ohledem na konstrukci stroje, není možné, aby se vyskytla. V tomto případě není nutný kontakt se servisem.
- Na níže uvedeném foto (foto číslo 2 a 3) je verze, ve které existuje možnost výskytu vady. Tato verze se prodávala od června 2020. Od poloviny měsíce září 2020 již dodáváme koloběžky s vyměněnou tyčí.
V každém případě, pokud vlastníte takový model, doporučujeme odšroubovat imbusovým klíčem dva červíky nacházející se na červené obruči, odšroubujte červenou obruč a ověřte v jakém stavu je část uchycení tyče, která se pod obručí nachází. V případě zjištění jakýchkoliv poškození se nedoporučuje používat koloběžku a kontaktovat servis. V případě, že poškození není, urgentní výměna není nutná, zařízení lze nahlásit na servis v libovolné době.
*Dáváme přednost případům s viditelným prasknutím svaru. V dalším pořadí se budou řešit koloběžky bez poškození.
SERVISNÍ POSTUP – ZPŮSOB OPRAVY
Majitel koloběžky hlásí nutnost záruční opravy pomoci formuláře „Hlášení poruch“, který se nachází na adrese: https://www.techlifeczech.cz/Servis-a7_0.htm
Po obdržení hlášení bude zařízení bezplatně stažené do servisu, následně bude vadný prvek řídítek vyměněn za bezvadný, a koloběžka bude odeslaná na majitelem určenou adresu.
Za všechny potíže vyplývající z této situace se omlouváme. Děláme vše, co je možné, abychom udrželi vaši spokojenost a vyřešili problém co nejrychleji a pro Vás co nejméně náročným způsobem.
~Tým TECHLIFE
Je také možnost samostatné výměny vadného prvku uživatelem. V případě zájmu o takové řešení posíláme veškeré potřebné díly a návody a k tomu dáreček zvolený uživatelem: brašnu, sadu jedné pneumatiky a duše nebo držák na mobil.
S plnou péči o bezpečnost svých zákazníků, firma Group PZ hlásí možnosti výskytu poruchy v modelech X9. Přes starost o každý detail a nejvyšší kontrolu, na trh se dostaly kusy, ve kterých se může vyskytnout práskání prvku spojujícího přední kolo s deckem. Tato závada se objevila pouze v jednom kuse a okamžitě jsme se rozhodli o stažení a výměně tohoto dílu ve všech koloběžkách, které mají konstrukci, jak je uvedeno na fotkách níže.
INFORMACE PRO UŽIVATELE X9 – DIAGNOZA ZAŘÍZENÍ
Koloběžka Techlife model X9 byla zavedená na trh ve dvou verzích. Dřívější se lišily konstrukcí prvku spojujícího přední kolo s rámem koloběžky.
Tento prvek se nachází v místě označeném na fotce níže. Pro ověření jestli koloběžka je vybavená vadným prvkem je potřeba podívat se zespoda a porovnat prvek s prvkem uvedeným na foto níže.
Nalevo najdeme prvek, ve kterém se vada nevyskytuje, a z ohledu na konstrukce stroje, není možné, aby se vyskytla. V tomto případě není nutný kontakt se servisem.
Napravo se nachází prvek, ve kterém existuje možnost výskytu závady. V případě zjištění takové konstrukce prvku, doporučuje se vyměnit vadný prvek koloběžky.
Majitel koloběžky hlásí nutnost záruční opravy pomoci formuláře „Hlášení poruch“, který se nachází na adrese: https://www.techlifeczech.cz/Servis-a7_0.htm
Po obdržení hlášení servis stáhne koloběžku nebo pošle správný prvek spolu s návodem na výměnu.
Za všechny potíže vyplývající z této situace se omlouváme. Děláme vše, co je možné, abychom udrželi vaši spokojenost a vyřešili problém co nejrychleji a pro Vás co nejméně náročným způsobem.
~Tým TECHLIFE