Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
28.03.2022 Novinky
Účast na veletrhu Forbikes v Praze
Minulý víkend (25-27. 3.) v Praze, jsme se zúčastnili jedinečného eventu, který zná téměř každý, kdo miluje dvoukolové mašiny - Forbikes! číst celé
26.02.2022 Novinky
Proč si pořídit elektrickou koloběžku už na přelomu února/března?
Spoustu lidí si minulou sezónu (Léto 2021) pořizovalo koloběžky “na poslední chvíli” a často se stalo, že si na tom vylámali zuby. číst celé
01.02.2022 Novinky
Bezplatná prohlídka vaší koloběžky
Svěřte nám vašeho dvoukolového miláčka do naší péče! číst celé
Zobrazit všechny články
TECHLIFE – SERVISNÍ AKCE – MODEL X9

S plnou péči o bezpečnost svých zákazníků, firma Group PZ hlásí možnosti výskytu poruchy v modelech X9. Přes starost o každý detail a nejvyšší kontrolu, na trh se dostaly kusy, ve kterých se může vyskytnout práskání prvku spojujícího přední kolo s deckem. Tato závada se objevila pouze v jednom kuse a okamžitě jsme se rozhodli o stažení a výměně tohoto dílu ve všech koloběžkách, které mají konstrukci tyče, jak uvedeno na fotkách níže.

INFORMACE PRO UŽIVATELE X9 – DIAGNOZA ZAŘÍZENÍ

Koloběžka Techlife model X9 byla zavedená na trh ve dvou verzích. Dřívější se lišily konstrukcí prvku spojujícího přední kolo s rámem koloběžky.

Tento prvek se nachází v místě označeném na fotce níže. Pro ověření jestli koloběžka je vybavená vadným prvkem je potřeba podívat se zespoda a porovnat prvek s prvkem uvedeným na foto níže.

 

Nalevo najdeme prvek, ve kterém se vada nevyskytuje, a z ohledu na konstrukce stroje, není možné, aby se vyskytla. V tomto případě není nutný kontakt se servisem.

Napravo se nachází prvek, ve kterém existuje možnost výskytu závady. V případě zjištění takové konstrukce prvku, doporučuje se vyměnit vadný prvek koloběžky.

Majitel koloběžky hlásí nutnost záruční opravy pomoci formuláře „Hlášení poruch“, který se nachází na adrese: https://www.techlifeczech.cz/Servis-a7_0.htm

Po obdržení hlášení servis stáhne koloběžku nebo pošle správný prvek spolu s návodem na výměnu.

Za všechny potíže vyplývající z této situace se omlouváme. Děláme vše, co je možné, abychom udrželi vaši spokojenost a vyřešili problém co nejrychleji a pro Vás co nejméně náročným způsobem.

~Tým TECHLIFE

Novinky z našeho blogu

Účast na veletrhu Forbikes v Praze
28.03.2022 Novinky
Účast na veletrhu Forbikes v Praze
Minulý víkend (25-27. 3.) v Praze, jsme se zúčastnili jedinečného eventu, který zná téměř každý, kdo miluje dvoukolové mašiny - Forbikes! číst celé
Proč si pořídit elektrickou koloběžku už na přelomu února/března?
26.02.2022 Novinky
Proč si pořídit elektrickou koloběžku už na přelomu února/března?
Spoustu lidí si minulou sezónu (Léto 2021) pořizovalo koloběžky “na poslední chvíli” a často se stalo, že si na tom vylámali zuby. číst celé
Bezplatná prohlídka vaší koloběžky
01.02.2022 Novinky
Bezplatná prohlídka vaší koloběžky
Svěřte nám vašeho dvoukolového miláčka do naší péče! číst celé
Vánoční sleva na Techlife X5 a X5s
17.12.2021 Novinky
Vánoční sleva na Techlife X5 a X5s
Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady! Cítíte to? Vánoční atmosféra se již pomalu, ale jistě vkrádá do nás všech a myslím, že si všichn... číst celé
Realizace 48h

Zboží odesíláme nejpozději 48 hodin od objednání. Spolupracujeme s přepravní společností TopTrans. Přeprava zdarma při nákupu nad 6000 Kč.

Platební brány a splátky

Pro zrychlenou a bezpečnou platbu využiváme služeb platební brany Comgate.

Kontakty
Techlife Czech
(Po-Pá, 9-17 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz