S plnou péči o bezpečnost svých zákazníků, firma Group PZ hlásí možnosti výskytu poruchy v modelech X9. Přes starost o každý detail a nejvyšší kontrolu, na trh se dostaly kusy, ve kterých se může vyskytnout práskání prvku spojujícího přední kolo s deckem. Tato závada se objevila pouze v jednom kuse a okamžitě jsme se rozhodli o stažení a výměně tohoto dílu ve všech koloběžkách, které mají konstrukci, jak je uvedeno na fotkách níže.
INFORMACE PRO UŽIVATELE X9 – DIAGNOZA ZAŘÍZENÍ
Koloběžka Techlife model X9 byla zavedená na trh ve dvou verzích. Dřívější se lišily konstrukcí prvku spojujícího přední kolo s rámem koloběžky.
Tento prvek se nachází v místě označeném na fotce níže. Pro ověření jestli koloběžka je vybavená vadným prvkem je potřeba podívat se zespoda a porovnat prvek s prvkem uvedeným na foto níže.
Nalevo najdeme prvek, ve kterém se vada nevyskytuje, a z ohledu na konstrukce stroje, není možné, aby se vyskytla. V tomto případě není nutný kontakt se servisem.
Napravo se nachází prvek, ve kterém existuje možnost výskytu závady. V případě zjištění takové konstrukce prvku, doporučuje se vyměnit vadný prvek koloběžky.
Majitel koloběžky hlásí nutnost záruční opravy pomoci formuláře „Hlášení poruch“, který se nachází na adrese: https://www.techlifeczech.cz/Servis-a7_0.htm
Po obdržení hlášení servis stáhne koloběžku nebo pošle správný prvek spolu s návodem na výměnu.
Za všechny potíže vyplývající z této situace se omlouváme. Děláme vše, co je možné, abychom udrželi vaši spokojenost a vyřešili problém co nejrychleji a pro Vás co nejméně náročným způsobem.
~Tým TECHLIFE