Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
13.04.2023 Novinky
Máme pro vás nové způsoby platby a doručení
Kromě stávajících možností platby jako dobírka, platba převodem a dobře známé splátky od společností BEplan a Homecredit nám nyní přibydou nové. Konkr... číst celé
05.12.2022 Novinky
Koloběžky Techlife s vánoční slevou!
Vánoce se blíží mílovými kroky a přináší Vám něco, co tady letos ještě nebylo. Nakupte jakoukoliv koloběžku nebo kompenzační pomůcku Techlife do 21. p... číst celé
28.03.2022 Novinky
Účast na veletrhu Forbikes v Praze
Minulý víkend (25-27. 3.) v Praze, jsme se zúčastnili jedinečného eventu, který zná téměř každý, kdo miluje dvoukolové mašiny - Forbikes! číst celé
Zobrazit všechny články
Techlife X9 – servisní akce

S plnou péči o bezpečnost svých zákazníků, firma Group PZ hlásí možnosti výskytu poruchy v modelech X9. Přes starost o každý detail a nejvyšší kontrolu, na trh se dostaly kusy, ve kterých se může vyskytnout práskání prvku spojujícího přední kolo s deckem. Tato závada se objevila pouze v jednom kuse a okamžitě jsme se rozhodli o stažení a výměně tohoto dílu ve všech koloběžkách, které mají konstrukci, jak je uvedeno na fotkách níže.

INFORMACE PRO UŽIVATELE X9 – DIAGNOZA ZAŘÍZENÍ

Koloběžka Techlife model X9 byla zavedená na trh ve dvou verzích. Dřívější se lišily konstrukcí prvku spojujícího přední kolo s rámem koloběžky.

Tento prvek se nachází v místě označeném na fotce níže. Pro ověření jestli koloběžka je vybavená vadným prvkem je potřeba podívat se zespoda a porovnat prvek s prvkem uvedeným na foto níže.

 

Nalevo najdeme prvek, ve kterém se vada nevyskytuje, a z ohledu na konstrukce stroje, není možné, aby se vyskytla. V tomto případě není nutný kontakt se servisem.

Napravo se nachází prvek, ve kterém existuje možnost výskytu závady. V případě zjištění takové konstrukce prvku, doporučuje se vyměnit vadný prvek koloběžky.

Majitel koloběžky hlásí nutnost záruční opravy pomoci formuláře „Hlášení poruch“, který se nachází na adrese: https://www.techlifeczech.cz/Servis-a7_0.htm

Po obdržení hlášení servis stáhne koloběžku nebo pošle správný prvek spolu s návodem na výměnu.

Za všechny potíže vyplývající z této situace se omlouváme. Děláme vše, co je možné, abychom udrželi vaši spokojenost a vyřešili problém co nejrychleji a pro Vás co nejméně náročným způsobem.

~Tým TECHLIFE

Novinky z našeho blogu

Máme pro vás nové způsoby platby a doručení
13.04.2023 Novinky
Máme pro vás nové způsoby platby a doručení
Kromě stávajících možností platby jako dobírka, platba převodem a dobře známé splátky od společností BEplan a Homecredit nám nyní přibydou nové. Konkr... číst celé
Koloběžky Techlife s vánoční slevou!
05.12.2022 Novinky
Koloběžky Techlife s vánoční slevou!
Vánoce se blíží mílovými kroky a přináší Vám něco, co tady letos ještě nebylo. Nakupte jakoukoliv koloběžku nebo kompenzační pomůcku Techlife do 21. p... číst celé
Účast na veletrhu Forbikes v Praze
28.03.2022 Novinky
Účast na veletrhu Forbikes v Praze
Minulý víkend (25-27. 3.) v Praze, jsme se zúčastnili jedinečného eventu, který zná téměř každý, kdo miluje dvoukolové mašiny - Forbikes! číst celé
Proč si pořídit elektrickou koloběžku už na přelomu února/března?
26.02.2022 Novinky
Proč si pořídit elektrickou koloběžku už na přelomu února/března?
Spoustu lidí si minulou sezónu (Léto 2021) pořizovalo koloběžky “na poslední chvíli” a často se stalo, že si na tom vylámali zuby. číst celé
Realizace 48h

Zboží odesíláme nejpozději 48 hodin od objednání. Spolupracujeme s přepravní společností TopTrans. Přeprava zdarma při nákupu nad 6000 Kč.

Platební brány a splátky

Pro zrychlenou a bezpečnou platbu využiváme služeb platební brany Comgate.

Kontakty
Techlife Czech
(Po-Pá, 9-17 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz